Wednesday 2 March 2011

Seandainya kau tahu



Seandainya kau tahu
Bahawa hati ini amat menyintai dirimu
Anugerah tuhan yang maha Esa
Kurniaan yg terindah pernah kumiliki

Seandainya kau tahu
Hati ini tidak akan pernah berhenti menyaintaimu
Rindu yg kian membara
Hanya tuhan yg tahu

Seandainya kau tahu
Saat-saat indah yg kita lalui bersama
Akan kusemat dihati ini
Akan ku bawa kemana saja ku pergi
Agar ia terus mekar

Seandainya kau tahu
Bahawa aku sangat menyintaimu
Semua keinginan mu akan kupenuhi
Wlaupun kkdng ia menyakitkn
Hanya kerna ingin melihat senyuman, kebahagiaan mu
Sakit ini ku tak hiraukn

Seandainya kau tahu
Apa yg kurasa tidak dluahkn
Adalah atas sebb2 tertentu
Demi menjaga air muka mu
Demi mnjaga sebuah persahabatan
Biarlh semuanya kusimpan
Moga suatu hari nanti...

Seandainya kau tahu
Sekiranya tiada lagi esok bagiku
Ketahuilah bahawa hati ini, diri ini
Amat menyintaimu
Cintaku bukan atas dasar nafsu
Tapi kerana Allah, krn Agama Allah






Seandainya kau tahu
Hati ini cukup bersedia menerima ketentuan tuhan
Jika kau bukan milikku
Aku senntiasa mndoakn yg terbaik buatmu syg
Semoga dia dpt mnjagamu utkku
Kebahagiaanmu adalh kegembiraanku
Seandaiya kau tahu
Diri ini tidak pernah berhenti mendoakn yg terbaik buatmu
Aku tahu
Tanpa diriku dsisi kau mampu bertahan
Mngharungi dugaan mendatang
Bimbang tak berkesempatan
Melahirkn kerinduan terhadapmu

Seandainya kau tahu
Saat-saat yg kita lalui bersama
Telah kuguna sebaik mungkin
Tidak satu saat pun yg ku sia-siakn
Aku sudah cukup bahagia
Walaupun tidak dapat memiliki...

Seandainya kau tahu
Allah kurniakn aku
Satu anugerah yg tak terhingga
Syukur pada Mu ya Allah
Tak semestinya semua yg kita nak kita akan dapat
Aku tak pasti ketentuan Tuhan
Aku tak pasti apa yg telah Engkau rencanakn

Seandainya kau tahu
Hanya pada Tuhan doa ini kupanjatkn
Tangan ini tidak pernah berhenti menadah doa
Setiap doa yg kupanjatkn padamu
Adalah untuk kebahagiaan & kesenanganmu
Dunia dan akhirat

Seandainya kau tahu
Air mata ini
Tidak pernah berhenti menitis
Bilaku terlalu merindui dirimu
Tidak terdaya untkku melawannya
Ku biarkn ia terus mengalir
Menndakan aku terlalu merinduimu syg




Seandainya kau tahu
Bahwa aku sedar siapa diriku
Tidak seperti wanita2 yg kau idamkn
Aku hanya punya sekeping hati
Sekeping hati yg ikhlas menyintaimu

Seandainya kau tahu
Jika diberi masa & ksempatan kpdku
Diri ini ingin sangat nak membahagiaknmu
Walaupun diberi masa hnya sekejap cuma
Demi untuk membuktikn cintaku padamu
Akan ku guna masa itu sebaik mungkin

Seandainay kau tahu
Aku amat menyintaimu
Doaku
Seandainya aku tidak dapat memiliki mu di dunia ini
Biarlah diakhirat nanti
Pada masa itu, akulh org yg paling bahagia
Walaupun lambat aku akan tetap terus menanti
Seandainya penantianku sia-sia
Moga Allah redha & tabahkn hati ini

Seandainya kau tahu
Akanku bawa cinta ini
Hingga ke hujung nyawaku
Sendainya tidak sempat untukku luahkn apa yg terpendam dihati ini
Smoga Allah bukakan pintu hati mu
Untuk mengetahui segalanya
Walaupun ianya sudah terlambat...

                                                Amyra (6/4/10 – 02.00a.m)




If there no more tomorrow for me
Just want you to know that…
(I LOVE YOU)

No comments:

Post a Comment